TriCity Trail

Trójmiejski Park Krajobrazowy, 08.07.2018

Aktualności

Informacje techniczne – Sztafeta Ultra

Rywalizacja Sztafet odbędzie się w tym roku po raz pierwszy. Bardzo jesteśmy ciekawi, jak Wam się spodoba taka forma zawodów! Abyście nie musieli martwić się różnymi niuansami, przygotowaliśmy dla Was w tym newsie najważniejsze informacje.

1. Start biegu – pierwszej zmiany odbędzie się w niedzielę, 8 lipca, o godz. 4:30 w Gdańsku (skraj ulicy Harfowej). Uwaga - osoby, które zgłosiły podczas zapisów chęć skorzystania z transportu z Wejherowa - odjazd autobusów zaplanowany jest na godz. 3:15 spod szkoły, która jest naszą bazą (ul. Sobieskiego 344).

Pierwsza zmiana ma do pokonania dystans ok. 20 km i kończy się na I punkcie odżywczym Ultra.

2. Druga zmiana startuje na I punkcie odżywczym Ultra – w Gdyni (ul. Sopocka). Komunikacją miejską można dojechać autobusem 181 (kierunek Kacze Buki), wysiadając na przystanku Brodwino Szkoła 01 i dalej idąc pieszo ok. 1200 m ul. Jacka Malczewskiego w Sopocie / ul. Sopocką w Gdyni (nasz punkt będzie znajdował się w zasadzie na granicy Gdyni i Sopotu).

Druga zmiana ma do pokonania dystans ok. 17 km i kończy się na II punkcie odżywczym Ultra.

3. Trzecia zmiana startuje na II punkcie odżywczym Ultra – w Gdyni – na skraju ulicy Apollina. Komunikacją miejską można dojechać autobusem 147 (kierunek Chwarzno), wysiadając na przystanku Apollina 06 i dalej idą pieszo ok. 500 m ulicą Apollina do końca.

Trzecia zmiana ma do pokonania ok. 20 km i kończy się na III punkcie odżywczym Ultra.

4. Czwarta zmiana startuje na III punkcie odżywczym Ultra – w Rumi – na ulicy Kamiennej. Komunikacją miejską można dojechać autobusem 85 (kierunek Rumia Szmelta), wysiadając na przystanku Rumia Szmelta 04 i dalej idąc pieszo ul. Kamienną ok. 1400 m.

Czwarta zmiana ma do pokonania ok. 27 km i kończy się na mecie w okolicy amfiteatru w Parku Miejskim w Wejherowie.

5. Każdy zawodnik nocujący w szkole będzie mógł skorzystać z depozytu mieszczącego się w budynku szkolnym (Depozyt 2). Będzie również możliwość zostawienia drobnych rzeczy na starcie biegu - przewieziemy je do depozytu głównego (Depozyt 1) mieszczącego się na mecie biegu w Parku Miejskim w Wejherowie – 2 km od szkoły.

6. Osoby nocujące w szkole muszą mieć własne karimaty i śpiwory - nie zapewniamy materacy. Sale noclegowe będą opisane i podzielone według dystansów, tak aby osoby startujące w Maratonie i Półmaratonie nie musiały budzić się w środku nocy razem z Ultrasami. Będzie oczywiście dostęp do pryszniców, a także czajnika elektrycznego.

7. Każdy zawodnik ze Sztafety dostanie w biurze zawodów mapę biegu, z oznaczeniami kilometrów (co 10 km), zaznaczonymi punktami odżywczymi i kontrolnymi, godzinami otwarcia i zamknięcia punktów.

5. Bardzo zależy nam na tym, abyśmy nie byli postrzegani na terenie lasów Nadleśnictwa Gdańsk jako intruzi, stąd mamy do Was olbrzymią prośbę o to, byście nie zostawiali na trasie biegu śmieci, w tym opakowań po żelach, batonach itp.

6. Godziny otwarcia i zamknięcia punktów odżywczych, które są jednocześnie punktami kontrolnymi:

Punkt 1 – 19,8 km – otwarcie 5:45, zamknięcie 7:30

Punkt 2 – 37 km - otwarcie 7:10, zamknięcie 10:15

Punkt 3 – 55,6 km - otwarcie 8:00, zamknięcie 13:00

Punkt 4 – 72,9 km - otwarcie 9:15, zamknięcie 16:30

Pominięcie któregoś z punktów może skutkować karą czasową lub dyskwalifikacją.

7. Trasa będzie oznaczona czerwoną taśmą „CITY TRAIL” co ok. 50-150 m. Dodatkowo w miejscach zmiany kierunku będą znajdować się znaki ostrzegawcze z logo TriCity Trail (przymocowane do drzew), a w najbardziej newralgicznych miejscach będą stać wolontariusze.

8. Zalecamy wgranie tracka z trasą do zegarków. Track znajduje się TUTAJ.

9. Na punktach odżywczych będziecie mogli posilić się:

Bufet 1 – 19,8 km – wodą, napojem izotonicznym, kanapkami z serem lub z kiełbasą, owocami: bananami i rodzynkami i żelkami;

Bufet 2 – 37 km – wodą, napojem izotonicznym, colą, owocami: arbuzami, pomarańczami, bananami, rodzynkami i żelkami;

Bufet 3 – 55,6 km – wodą, napojem izotonicznym, colą, owocami: arbuzami, pomarańczami, bananami, rodzynkami, a także krakersami, kanapkami z serem lub kiełbasą i żelkami;

Bufet 4 – 72,9 km – wodą, napojem izotonicznym, colą, owocami: arbuzami, pomarańczami, bananami, rodzynkami, a także krakersami, kabanosami i żelkami.

Bufet na mecie będzie składał się z wody, napoju izotonicznego, owoców: pomarańczy, bananów, arbuzów, drożdżówek i ciepłego posiłku, na który bon otrzymacie w biurze zawodów (posiłki - w wersji mięsnej i wegetariańskiej - będą serwowane przez Food Trucki).

10. Na punktach odżywczych NIE będzie plastikowych kubków, co oznacza, że musicie mieć swoje pojemniki na wodę/izotonik.

11. Zawodnicy są zobowiązani do posiadania w trakcie biegu:

- Pojemnika/pojemników (bidony lub bukłak) mieszczący min. 1 litr płynów,

- Kubka wielorazowego (jeśli nie posiadacie pojemnika, z którego możecie się napić na punktach odżywczych).

- Działającego telefonu komórkowego,

- Folii NRC,

- Mapy z trasą biegu (z pakietu startowego),

- Chipa do pomiaru czasu (z pakietu startowego), zamontowanego przy bucie,

- Numeru startowego zamieszczonego w widocznym miejscu.

Brak któregoś z wymienionych elementów podczas kontroli (są możliwe w trakcie biegu i/lub na mecie zawodów) będzie skutkował karą czasową lub dyskwalifikacją. W przypadku braku pojemnika/pojemników na wodę o pojemności min. 1 litra zawodnik dostanie godzinę kary czasowej. Za brak każdego elementu (poza pojemnikami z wodą, których brak oznacza godzinę kary) zawodnik dostanie 15 minut kary (np. brak folii NRC – 15 minut kary, brak folii i mapy – 30 minut kary). Za brak czterech lub więcej rzeczy zawodnik otrzyma dyskwalifikację.

12. Nie ma zakazu używania kijów.

13. W sobotę, 7 lipca o godz. 20:00 na naszym facebookowym profilu odbędzie się odprawa techniczna ON-LINE, podczas której przekażemy informacje „z ostatniej” chwili – po sobotnim sprawdzeniu trasy.

14. Na numerach startowych znajdziecie namiary do osób odpowiedzialnych za zabezpieczenie medyczne, trasę oraz obsługujące punkty odżywcze na trasie – mamy nadzieję, że nie będziecie musieli z nich korzystać, ale w razie potrzeby wiedzcie, że będą z Wami na całym dystansie :) Dodatkowo na numerze startowym będzie również miejsce na podanie kontaktu ICE – pamiętajcie, by go wpisać.

15. Pamiętajcie, by na mecie oddać chipy do pomiaru czasu.

16. Osoby zainteresowane noclegiem w szkole z niedzieli na poniedziałek prosimy o zgłoszenie takiej informacji podczas odbioru pakietu startowego.

18. Program minutowy imprezy znajduje się TUTAJ.

19. Informacje o biurze zawodów znajdziecie TUTAJ.  

Bawcie się dobrze, pamiętajcie o zasadach fair play i do zobaczenia!

Trzymamy za Was kciuki! 

Partnerzy główni
Patroni medialni