Aktualności
Biuro zawodów będzie funkcjonować przez trzy dni – od piątku do niedzieli, jednak w dniu imprezy – 9 lipca odbiór pakietów startowych będzie możliwy tylko dla półmaratonu i biegów dziecięco-młodzieżowych. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami.
PIĄTEK
Biuro zawodów będzie działać w Centrum Handlowym „Osowa” w Gdańsku - ul. Spacerowa 48 (okolice sklepu H&M), w godz. 17:00-21:00.
SOBOTA
Biuro zawodów będzie działać w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Wejherowie, ul. Sobieskiego 344, w godz. 14:00-20:00.
W piątek i sobotę będzie możliwość odebrania pakietu startowego za inną osobę. Warunek – posiadanie UPOWAŻNIENIA (pdf).
NIEDZIELA
Biuro zawodów – dla zawodników startujących w PÓŁMARATONIE - będzie działać w Parku Miejskim im. Majkowskiego w Wejherowie, w pobliżu mety zawodów (okolice amfiteatru, wejście przy skrzyżowaniu ul. 3 Maja i Wybickiego), w godz. 7:00-8:15.
W niedzielnym biurze będzie możliwość odebrania pakietów również dla dzieci biegających w zawodach TriCity Trail Junior – od godz. 7:00. W biurze zawodów dla juniorów trzeba pojawić się najpóźniej na 15 minut przed startem danej kategorii wiekowej (9:10 – start biegów kat. D0 i D1, 9:25 – start biegów kat. D2, 9:35 – start biegów kat. D3, D4 i D5).
Jest możliwość odebrania pakietu startowego bez chipa do pomiaru czasu i numeru startowego za osobę, która z jakiegoś powodu niestety nie będzie mogła wystartować. W takim przypadku osoba odbierająca pakiet w czyimś imieniu musi posiadać UPOWAŻNIENIE (pdf).
Pamiętajcie o zabraniu do biura zawodów dokumentów tożsamości.
Elektroniczne zapisy zamykamy w środę, 5 lipca, o godz. 23:59. Po 5 lipca dopisanie do listy startowej będzie możliwe w biurze zawodów - zarówno w piątek i sobotę (wszystkie dystanse), jak i niedzielę (tylko półmaraton i biegi junior). Opłaty w biurze pozostają na poziomie: 10 zł (junior), 80zł (21 km), 140 zł (maraton+), 160 zł (ultra).